اوسمار دو بازیکن آلومینیوم را پسندید بازیکنان پرسپولیس هم قسم شدند آخرین وضعیت عالیشاه و هنانوف برای بازی با سپاهان کارمندان باشگاه پرسپولیس علیه درویش اوسمار این دو مدافع را نمی‌خواهد استقلال بدون هوادارانش جشن قهرمانی می‌گیرد؟ استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ اعتراض کرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام در لیگ انگلیس | گام محکم توپچی‌ها برای قهرمانی فوتسال ایران تمام جوایز فنی را درو کرد روز جذاب فوتبال: دختران هم قهرمان شدند برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد آغاز طرح استعداد یابی نوجوانان ایران بدون انتخاب سرمربی تیم نوجوانان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

روایت عاشقانه‌های شهدای ورزشکار | هم‌بازی کاوه در میدان جنگ و ورزش

  • کد خبر: ۵۲۷۰۸
  • ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱
روایت عاشقانه‌های شهدای ورزشکار | هم‌بازی کاوه در میدان جنگ و ورزش
علی‌اصغر مهربان در سال‌۱۳۶۵ در شهر دوییچی عراق به شهادت رسید. اثری از جنازه‌اش به دست نیامد و ازآنجا‌که خودش خواسته بود، آرامگاه او را در بین شهدای مجاهد عراقی، در بهشت‌رضای مشهد قرار دادند.
به گزارش شهرآرانیوز؛ تابستان که از راه می‌رسید، با بچه‌های محل گل‌کوچک بازی می‌کرد. سعی آن‌ها بر این بود که بازی‌هایشان تیمی و مسابقه‌ای باشد تا هم علاقه و رقابت بیشتری بینشان باشد و هم از ورزش و بازی لذت بیشتری ببرند. همه می‌دانستند که علی‌اصغر علاوه بر ورزش، هر کسی کاری داشته باشد، می‌تواند از او کمک بگیرد. تازه صبح‌های زود به میوه‌فروشی برادرانش می‌رفت و به آن‌ها هم کمک می‌کرد که همین نقل‌و‌انتقالات میوه و تره‌بار، خودش یک نوع تحرک سنگین و ورزش به حساب می‌آمد و بدنش را ورزیده و قوی می‌کرد. غروب یکی از روز‌های تابستان سال‌۱۳۴۰ در محله طلاب مشهد علی‌اصغر حسینی‌محراب به دنیا آمد.
 
علی‌اصغر مهربان و فعال بود و در دوران دبیرستان فعالیت‌هایش برای سرنگونی رژیم شاه را آغاز کرد. وقتی جنگ تحمیلی شروع شد، یک روز به مسجد سر محل رفت و برای اعزام به جبهه ثبت‌نام کرد و فردای آن روز به کردستان اعزام شد. در کردستان با شهید کاوه آشنا شد. کاوه هم اهل جنگ و هم اهل ورزش فوتبال بود. با علی‌اصغر در فرصت‌های کوتاه استراحت، پا‌به‌توپ می‌شدند و فوتبال بازی می‌کردند. علی‌اصغر در سال‌۱۳۶۵ در شهر دوییچی عراق به شهادت رسید. اثری از جنازه‌اش به دست نیامد و ازآنجا‌که خودش خواسته بود، آرامگاه او را در بین شهدای مجاهد عراقی، در بهشت‌رضای مشهد قرار دادند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->